Hieronder vind je de antwoorden op vragen die veel gesteld worden door onze klanten. Je kunt dus het beste eerst kijken of het antwoord dat je zoekt hier tussen staat. Als je vraag er niet tussen staat kan je ons altijd mailen en/of een berichtje sturen via Facebook. We helpen je graag verder!

Waar en wanneer leveren jullie?

Voor een bestelling via onze webshop:
In heel België! Jouw favoriete Cocottes worden koud aan huis geleverd op een woensdag of zaterdag naar keuze, tussen 8 uur en 18 uur.

Voor een meerkost van € 5 kan je ervoor kiezen om jouw Cocottes binnen een bepaalde tijdspanne te laten leveren, namelijk:
• tussen 8u en 13u;
• tussen 13u en 18u;
• tussen 17u en 21u.

Voor een bestelling via Deliveroo of Uber Eats in regio Antwerpen:
We leveren alle dagen tussen 12 en 21 uur.

Voor een bestelling via Deliveroo of Uber Eats in regio Kortrijk:
We leveren alle dagen tussen 12 en 21 uur.

Wat kost een levering aan huis?

Voor een bestelling via onze webshop (overal in België):
Plaats je een bestelling voor minder dan € 45, dan vragen we € 15 leveringskosten om je verse maaltijd professioneel gekoeld van aan het restaurant tot aan je deur te ontvangen. Voor bestellingen vanaf € 45 of meer, betalen wij de leveringskosten voor jou.

Voor een meerkost van € 5 kan je ervoor kiezen om jouw Cocottes binnen een bepaalde tijdspanne te laten leveren, namelijk:
• tussen 8u en 13u;
• tussen 13u en 18u;
• tussen 17u en 21u.

Voor een bestelling via Deliveroo of Uber Eats (regio Antwerpen):
De leveringskost kan je bekijken op de site van Deliveroo en Uber Eats.

Hoe worden de gerechten geleverd?

Onze gerechten worden in een duurzame verpakking geleverd. Afhankelijk van jouw gekozen levering, worden onze gerechten gekoeld of warm tot bij jou gebracht.

  • Bij levering aan huis op woensdag of zaterdag bij een bestelling via onze webshop, worden onze gerechten gekoeld geleverd. Even opwarmen in de microgolfoven aan de hand van onze duidelijke instructies en je bent klaar om te genieten van een dampend warme schotel.
  • Bij zelf afhalen of een levering aan huis via Deliveroo of Uber Eats, worden de gerechten warm tot bij jou gebracht.
Hoelang zijn de gerechten houdbaar?

Je kan je gerechten tot twee dagen lang in de koelkast bewaren. Indien je ze langer wil bewaren, kan je ze invriezen omdat alles vers bereid is.

Hoe kan ik betalen?

Wanneer je bestelt via onze webshop voor levering aan huis of afhalen op één van onze locaties, kan je betalen met Bancontact, Visa en Mastercard.
Mis je een betaalmethode, laat het ons dat even weten!

De betaalmethodes van de leverdiensten Deliveroo en Uber Eats kan je op hun websites consulteren.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Potverdorie, wat vervelend! Je kunt een klacht altijd melden door contact op te nemen via ons contactformulier, e-mail of Facebook. We reageren zo snel mogelijk op je klacht. We doen er uiteraard alles aan om met een gepaste oplossing te komen en jou weer helemaal tevreden te stellen.